środa, 10 listopada 2010

Na inny temat

W lidze jak w lidze - zaliczyliśmy przegrany mecz - to ciekawostka - bo żaden z nas nie grał ani nie potwierdzał takiego wyniku. hm ? :D

Młody się upomina o passy do profilu bo chce poprowadzić skład. Ma jakiegoś pomocnika i ambicje na kolejny medal w pls (no pls jest martwe więc zbytnio się nie zmęczy :P )
Ja i zwir natomiast ... cóż ... mamy ochotę popykać czysto rekreacyjnie - ale trochę potrwa nim się za to zabierzemy - szczególnie że to już pewnie z 9 miesięcy przerwy (i nie oznacza to że zostaliśmy tatusiami...)

natomiast ja miałem o czymś innym ... mianowicie o powodzie mojej nieobecności...
Pracuję obecnie przy pewnym projekcie którym można określić jako podkręcanie
Choć nie jest tak że sam zajmuję się OC - mnie - zawsze bardziej ciągnęło do moddingu ... (co za tym idzie jeden projekt robię już od dobrego roku... xD ). Natomiast pracuję tam jako spec od reklamy i marketingu. OClab.pl to portal poświęcony hardware ale ukierunkowanemu na overclocking - czyli zwiększaniu seryjnej wydajności podzespołów komputerowych (tyle razy już to tłumaczyłem że aż ułożyłem taką ładną definicję). Newsy, recenzje, artykuły oraz relacje - to wszystko to zamieszczamy na łamach OCL. Przy portalu również działa forum OCforum.pl tematyka ta sama, dużo ludzi, dużo dyskusji, częste konkursy.

No generalnie w przerwie między meczykami zapraszam do odwiedzania.

A jeszcze pokaże klasę :P

1 komentarz: