wtorek, 29 grudnia 2009

Co dalej ?

Ustalone i klan dodany więc wystartujemy w tej nowej lidze soldat.

Inna sprawa że postanowiłem sprawdzić czy pamiętam jak się gra indywiduale - nie grałem od ponad roku ale swojego czasu szło mi całkiem nieźle.

Oczywiście nie chce mi się grać kilkudziesięciu meczy w kierunku PLS, dlatego też zapisałem się do skromnego sezonu beta ligi DUEL. w rozgrywkach weźmie udział 16 graczy w systemie turniejowym. Składy to na dobrą sprawę była i obecna czołówka 1v1 PLS - z jednej strony to niezły poziom (i dobrze) z drugiej  jakiś specjalnych sław chyba tam nie ma.

Dziś było losowanie więc mogę wkleić tabelę :
http://www.sdl.cba.pl/viewpage.php?page_id=3 będę grał z El_Ziemniako - czyli trochę przesrane bo to najlepszy gracz PLS jak na tą chwilę :P jeśli tu mi się uda to kolejna runda powinna być formalnością.

To tyle, następna notka pewnie już w nowym roku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz